29. prosinca 2009.

Cappuccino keksići - FBI rukavice III dio - Sweet corner

U ovomjesečnom krugu igre FBI rukavice koju je pokrenula mamajac, istražujemo Jasenkin blog Sweet corner.



Ovomjesečna izvješća završavam finim keksićima okusa cappuccina kojeg stvarno volim, a volim ga i u keksima i sladoledu !! Pripremila sam još nekoliko recepata koje želim isprobati, naravno odradit ću to tijekom ljeta :)

Moram spomenuti da je veći dio ovih cappuccinolina u društvu još šest vrsta keksića putovao poštom od Pule do Brača, stigli u roku dana i pol potpuno cijeli što me baš obradovalo jer mi je to bilo prvo kekso-poštno iskustvo ;)



Sastojci za cappuccino keksiće:

Tijesto

40 dag brašna
20 dag maslaca
10 dag smedeg šecera
5 dag bijelog šecera
2 velike žlice cappuccina u prahu
2 velike žlice gorkog kakaa
50 ml mlijeka

Nadjev
10 dag šecera u prahu
1 velika + 1 mala žlica cappuccina u prahu
1 velika + 1 mala žlica mlijeka



Priprema:
Promiješati brašno, šecer, smedi šecer, kakao i cappuccino pa dodati na listice narezan maslac i dobro izraditi da se maslac razmrvi u brašnu. Zatim dodati mlijeko i promijesajti, mijesiti da nastane glatka smijesa.

Tijesto staviti u hladnjak bar pola sata. Pleh obložiti pek papirom. Od tijesta raditi kuglice veličine oraha. Na svaku kuglicu vrhom prsta napraviti udubljenje gotovo do dna keksića. Peći ih cca 10 minuta u prethodno zagrijanoj pećnici na 180 st.C. Kad se izvade iz pećnicu budu još mekane, ostaviti ih da se ohlade, a za to vrijeme pripremiti nadjev.



Nadjev:
Za nadjev promiješati šećer u prahu, cappuccino i mlijeko, miješati dok ne nastane jednolična smjesa. Gotov nadjev staviti u plastičnu vrećicu, odrezati vršak i u svako udubljenje keksića naštrcati malo nadjeva.

Kad se nadjev stisne, može ih se pospremiti u limenu kutiju.



Uživala sam pregledavajući Jasenkin blog, uostalom redovito pratim svaki njen post, prvo me privuku prekrasne slike a onda i odlični recepti. To je jedan od blogova na koje mogu svratiti po recept bez straha da mi neće uspijeti ili da je nešto krivo ili površno upisano.

Jasenka, morat ću svakako jednom isprobati i Matijine čokoladne keksiće jer su oni pokrenuli jedno prekrasno prijateljstvo ;)

Broj komentara: 8:

  1. Ove nisam stigla, a imala sam namjeru isprobati! Odlično izgledaju!

    OdgovoriIzbriši
  2. fantasticno su ti ispali...ali FANTASTICNO :)

    OdgovoriIzbriši
  3. vec sam se divila kako si ih savrseno napravila, a bas mi je drago da su cijeli stigli do odredista:)) hvala ti za lijepe rijeci i isprobane reepte, a za matijine cokoladne keksice sve znam, i nemas pojma kako mi je drago :) sve najbolje ti zelim!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Keksi izgledaju predivno.

    Jako me dirnuo drugi post o početku prijateljstva..

    Želim ti sve naj naj u Novoj!

    OdgovoriIzbriši
  5. I meni su se ovi keksici jako svidjeli, iako nisam ljubitelj kave i cappuccina u slasticama, vise ih volim popiti kao pratnju keksima. Recept je zbilja krasan.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super su ti .Ja sam mislila i njih praviti ali nisam stigla...nazalost!

    OdgovoriIzbriši
  7. May all your dreams come true and may you be blessed with all the best things in life!
    Happy New Year 2010! XO

    OdgovoriIzbriši